ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק

במערכת הניהול של העמוד שלך, יש אופציות פנומנליות לטירגוט קהל יעד נכון ומדוייק. פייסבוק נותנת לנו דרך נפלאה למקד את קהל היעד שלנו, ולתפוס אותו חם.
כולם יכולים לפרסם בפייסבוק, עסקים קטנים וגדולים, כל שנצטרך הוא עמוד עסקי, חשבון מודעות וכרטיס אשראי. אפשרויות הטירגוט המדהימות נובעות מכך שלפייסבוק יש את כל המידע עלינו, כמו הגיל שלנו, מקום המגורים ותחומי העניין שלנו, ובכך יכולות הטירגוט נעשות מדוייקות להפליא.
הקמפיינים הממומנים עוזרים לנו להגדיל חשיפה לקהלי יעד שונים. לעומת פוסט שעולה אורגנית בעמוד, פוסט ממומן יזכה לחשיפה גדולה יותר. כל עסק שרוצה להגדיל חשיפה, עליו תחילה לגבש אסטרטגיה ולהציב יעדים. זה משתנה בין עסק לעסק.

איך עושים את זה בתכל'ס? על קצה קצהו של המזלג

מערכת הפרסום של פייסבוק, דרכה אנו מקימים קמפיינים, נקראת אדס מנג'ר (Ads Manager). באדס מנג'ר קיימים כ-11 סוגי קמפיינים, כאשר בכל אחד ישנן אופציות רבות ומשונות.
בבואנו להחליט על אופי הקמפיין, אנו צריכים לשאול עצמנו תחילה מה המטרות שלנו מהקמפיין, מה אנו רוצים להשיג? לשאלה זו יכולות להיות תשובות רבות: הורדות אפליקציה, כניסות לאתר, רכישות באתר, אנשים רבים שמגיעים למסעדה ומנצלים קופון שפרסמנו ועוד. לכל עסק המטרות שלו, ואלה מנחות אותנו.
לאחר שבחרנו את סוג הקמפיין, נמשיך לבחירת הקהל. נחשוב מי הקהל אליו אנו רוצים להגיע, ובעזרת אפשרויות המיקוד המדהימות של פייסבוק, גם באמת נגיע אליו. נפלח לפי גיל, מיקום, תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים שמייצגים הכי טוב את הקהל שלנו. נוכל גם להעלות קהלים על סמך דאטה שאספנו בעסק כמו למשל רשימת מיילים של מועדון לקוחות. אחרי שבנינו את הקהל נוכל להשתמש בו, או ליצור ממנו קהל נוסף (לוקאלייק) שזהה לו בנתונים ובכך לחשוף את העסק לקהל חדש אך רלוונטי. ישנם גם פילוחים מורכבים יותר בעזרת פיקסל פייסבוק שמוטמע באתר שלכם, ומספק לנו מידע רב על הגולשים, מהם נוכל מאוחר יותר לבנות קהל.
לאחר מכן, נחליט איפה אנחנו רוצים שהמודעה תפורסם. האם באינסטגרם, בפייסבוק, רק בסטורי של האינסטוש, במרקטפלייס וכו'.
נמשיך להגדרת תקציב הפרסום לקמפיין, תקציב יומי או חודשי, האם הקמפיין מוגבל בזמן או פועל בשוטף.
לאחר שנפרסם את הקמפיין, נבדוק את התוצאות מדיי יום. מסקנות נסיק רק כשהקמפיין ירוץ זמן מה, לא ניתן להסיק לפני. נעשה אופטימיזציה שוטפת לקמפיין, נראה שהוא מביא תוצאות טובות ונחליט איך להתקדם.
כמו שכתבנו בכותרת, זה ממש על קצה המזלג. כל שלב הוא הרבה יותר מעמיק ועם חשיבה רבה. נדרשת דינמיות רבה, קבלת החלטות מהירות ויכולת לשנות הכל תוך כדי תנועה.

potted_0006_7

בקונפטיש יודעים לבנות קמפיין פייסבוק מוצלח

לנו בקונפטיש יש ניסיון רב עם מערכת הפרסום של פייסבוק, האדס מנג'ר. התנסנו בכל סוג הקמפיינים לאורך זמן והסקנו תובנות רבות לאורך השנים.
אנחנו נדע להתאים לעסק שלך את הקמפיינים שהכי נכונים לו, אנו יודעים מה הם הקמפיינים הזולים ביותר שיודעים להביא תוצאות טובות, ואיך לעבוד על האלגוריתם (למשל לבנות קמפיין 'מעורבות' שהוא הכי זול, אבל לכוון את הטראפיק לאתר חיצוני).

דילוג לתוכן