ניהול עמודי פייסבוק עסקיים

ניהול עמוד פייסבוק - מי צריך את זה?

קהל היעד שלך נמצא בפייסבוק, אנחנו רק צריכים לעזור לו להגיע ישירות לעמוד העסקי שלך.
ולכן, על עמוד פייסבוק עסקי להיות מתוחזק היטב, עם תוכן טוב, מעניין ורלוונטי, שכתוב מצויין ואליו מתלווים חומרים גרפים טובים בשפת המותג. הדף העסקי מאפשר לנו לתקשר עם הלקוחות שלך, לעדכן אותם על מבצעים והטבות, על מה חדש בעסק, או סתם מה קורה מאחורי הקלעים.
אחת המטרות החשובות ביותר של הדף היא לתמוך בעסק שלך, לבנות סביבו קהל אוהדים וליצור עמם אינטרקציה יום יומית ובסופה לגרום להם לרכוש בחנות שלך / לבוא למסעדה / להתקשר ולקבוע תור לטיפול, או כל יעד אחר שנרצה שיבצעו.
כל עסק צריך עמוד עסקי בפייסבוק, זהו כלי חיוני לשיווק וליצירת תדמית ונוכחות ברשת החברתית הגדולה בעולם, ומחוצה לה.

כך מתבצעת העבודה שלנו בשוטף

ניהול עמוד עסקי דורש מאיתנו כל הזמן להיות "על זה". אנחנו בקונפטיש פותחים את היום עם מעבר על כל העמודים העסקיים של הלקוחות שלנו, בודקים אם הגיעו פניות גולשים לעמודים או אם השאירו תגובות לפוסטים שעליהם נצטרך להשיב. כמו כן אנו בודקים שכל הפוסטים המתוזמנים עלו בזמן ושהקמפיינים עובדים כמו שהגדרנו אותם. אם נפרוט טוב יותר את העבודה שלנו על העמודים העסקיים, היא תתחלק ל-4 חלקים מרכזיים:

תוכן טוב ותחזוק שוטף של העמוד -תחילה אנו מגדירים את האסטרטגיה (מי קהל היעד? באיזה שפה נפנה אליו? איזה תמונות נציג לו?) ותכנית העבודה, ואז יוצאים לדרך. בעמוד עסקי יש להעלות לפחות 2 פוסטים בשבוע (תלוי לקוח), על הפוסטים להיות כתובים בשפת המותג ומלויים בגרפיקה רלוונטית. בתחילת החודש אנחנו מכינים פוסטים לכל החודש, שאושרו על ידי הלקוח, ומתזמנים אותם להמשך החודש. אנחנו במעקב על כל פוסט שעולה, על הביצועים שלו והאם לקוחות הגיבו לפוסט או פנו אלינו בעקבותיו, ועלינו לתת מענה מהיר ביותר. כחלק מהאסטרטגיה נשלב גם פעילויות גולשים בעמוד, ובכך נעודד אינטרקציה רבה יותר עם הקהל שלנו.

נראות העמוד - הנראות הויזואלית של העמוד העסקי שלך היא חשובה מאוד. בתכנון העמוד אנחנו מחליטים על שפה קבועה, או שאנחנו נצמדים לספר מותג במידה וקיים. כלומר, אם החלטנו על פונט מסויים ועל פלטת צבעים, נצמד אליהם, כך שתיווצר אחידות בין הפוסטים, זה ייגרום לעוקבים שלך לזהות את הפוסטים מייד כשהם עולים, אפילו מבלי שייסתכלו על מי שפרסם. 

מענה לפניות גולשים - זוהי נקודה קריטית בניהול שוטף של עמודים עסקיים. תיבת האינבוקס בעמוד העסקי זו הדרך של הלקוחות לתקשר בקלות ובנוחות עם המותג, וחשוב שהמענה יהיה מהיר, יעיל וידידותי. 

קמפיינים - בעזרת קמפיין פייסבוק ממומן נחשוף את המודעות שלך לקהל יעד גדול ומפולח בדיוק כפי שאנו רוצים. 

potted_0006_7

למה לבחור בקונפטיש?

לקונפטיש ניסיון של שנים, במהלכן נוהלו עשרות עמודי פייסבוק מדיי יום. יש לנו ניסיון עם מגוון רחב של עסקים ולכן נגענו בכל התחומים.
אנו מנהלים מספר רב של עמודי פייסבוק עסקיים, אך לכל עמוד אסטרטגיה שונה המותאמת ישירות לו, למהות העסק.  

במהלך השנים ניהלנו עמודים עסקיים לעסקים קטנים, בינוניים, חברות גדולות, בעלי מקצוע, מותגים, מסעדות ועוד. 

יש לנו ניסיון מוכח ולכן תובנות רבות שנאספו במהלך השנים, ותובנות אלו עוזרות לנו לבנות אסטרטגיה מדוייקת לכל לקוח ולבנות משפכי שיווק חכמים. 

אנחנו יודעים ליצור תוכן איכותי ומעניין, בדיוק כזה שמתאים לסושיאל מדיה של ימינו.
אנו מעודכנים בכל הטרנדים השיווקים ומיישמים אותם בניהול השוטף.

המטרה שלנו היא לגרום לך לסמוך עלינו מספיק, לעשות את עבודתנו בצורה כזו מעולה, כך שתרגיש בנוח להפקיד את שיווק העסק שלך בידינו, ובכך להתפנות לעסוק במתן שירות מעולה לא פחות - ללקוחות שלך.

דילוג לתוכן