קמפיין ממומן בגוגל (PPC)

קמפיין ממומן בגוגל אדוורדס - מי צריך את זה?

כל עסק אשר לקוחותיו הפוטנציאליים יחפשו את המוצר או השירות אותו אתם מספקים בגוגל. זה עד כדי כך פשוט.
ישנם מוצרים שאינך צריך, אבל מודעה בפייסבוק אולי תשכנע אותך לרכוש, כמו ארנק חדשני שעמיד בפני דריסת מכונית.
אך כאשר אתה צריך בית מלון ביוון, רופא פרטי להשתלת שיניים, או מנעולן כי הינך נעול מחוץ לביתך - אתה מחפש בגוגל.

בואו נשים את הדברים על השולחן, פרסום ממומן בגוגל עולה כסף. אופן התשלום הינו פר קליק (לחיצה), מכאן השם PPC - pay per click.
לכן חשוב שקמפיין כזה יהיה בעל החזר חיובי על הוצאות הפרסום.

כיצד אנו מתכננים, בונים ומשפרים תמידית - קמפיין גוגל

לפני שמבזבזים, מחקר מקדים - זהו השלב הראשוני ביותר, אשר מקדים כל קמפיין ממומן ברשתהחיפוש של גוגל, ולפעמים אף את הצעת המחיר על קמפיין שכזה.
תחילה נבדוק אילו מילות מפתח חוזרות על עצמן בחיפושים הרלוונטיים לעסק שלך, ומה מתחרים ועסקים דומים עושים (מילות המפתח אותן הם מטרגרטים ואילו מודעות מוצגות).

את מילות מפתח אלה נחלק למספר נושאים, נוודא מה נפח החיפושים החודשי והעלות הממומצעת לקליק לכל קבוצה, על מנת לכתוב מודעות, מחיר לקליק ותקציב מותאמים לכל קבוצה. בשלב זה ייתכן ונבקש לערוך שינויים באתר או ליצור שכפולים לעמודי הנחיתה כדי לייצר המשכיות בין המסרים שהגולש ראה במודעות בגוגל לבין המסרים שיפגוש באתר.

עלייה לאוויר - כאשר נרגיש בלב שלם (וגם אתה) שהקמפיין שלנו מוכן, המודעות ועמודי הנחיתה נבדקו והתקציב אושר - נפעיל את הקמפיין. מכאן והלאה נתחיל לצבור מידע. קמפיין לא יעלה לאוויר לפני שהוטמע באתר מעקב המרות.
מה היא המרה? הפעולה הסופית אותה רצינו שהגולש המיוחל יבצע: רכישה בחנות אינטרנטית, שליחת טופס פרטים \ צור קשר, קביעת פגישה או ביצוע שיחת טלפון. חלק בלתי נפרד מההכנות לעליה לאוויר הינו הטמעת הקוד הנדרש באתר כדי לוודא שנדע לספור בצורה תקינה כל המרה, ומאיזה ערוץ פרסום הגיע אותו גולש.

אופטימיזציה שוטפת - במילים אחרות: גידול בכמות ההמרות, תוך כדי צמצום העלות להמרה.
זה סוד כל הקסם. באמצעות שיפור המודעות וכיוצא בזה שיפור אחוז ההקלקה, הורדת העלות לקליק, שיפור יחס ההמרה של האתר, הוספת מילות מפתח שליליות כדי למנוע מחיפושים לא רלוונטיים להקפיץ את המודעות שלנו (ולבזבז תקציב) ועוד קללות רבות ומגוונות, נעשה בדיוק זאת: יותר המרות, באותו תקציב.

potted_0006_7

אוקיי, אני רוצה קמפיין גוגל. למה לבחור בקונפטיש?

פשוט כי יש לנו נסיון מעמיק בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל, לעסקים אשר מוכרים מוצרים או נותנים שירותים, לישראל ומחוצה לה.
אנו יודעים לבצע את המחקר הדרוש, להוציא מהנתונים מידע רלוונטי (שכנראה יפתיע אף אתכם) על בסיסו ניתן לקבל החלטות מושכלות. אנו נלמד את קהל היעד ונכתוב עבורו תוכן אשר יביאם לאתר העסק שלך, ושם נדאג להמרה.
ומכאן - השאר מתמטיקה.

דילוג לתוכן