קידום אורגני בגוגל (SEO)

קידום אורגני בגוגל - מי צריך את זה?

תחילה נפריד בין קידום אורגני בגוגל, תהליך ארוך אשר מתאים לעסק מבוסס אשר החליט להשקיע לטוחח הארוך, ומתרכז סביב הפרקטיקה הטכנית שבסופה תשכנע את מנוע החיפוש כי האתר שלך הינו התוצאה הרלוונטית ביותר עבור חיפוש מסויים, ולכן האתר שלך יוצג בחינם, לבין קמפיין ממומן בגוגל,אשר ישיג את אותה תוצאה - אך מיידית וכל קליק יעלה כסף.

איך עושים SEO בתכל'ס? על קצה קצהו של המזלג

קידום אורגני מתבסס על 2 מרכיבים עיקריים (1+):

הפן הטכני: כגון זמני טעינה ומהירות האתר, schema, היררכיות כותרות, מבנה קישורים וכתובות האתר ועוד קללות רבות אשר בשיתוף הפעולה בין איש SEO ומתכנת יעשו פלאים גם לנראות האתר בעייני גוגל וגם לחווית הגולש האנושי, אשר בעקיפין יחזור ויסביר לגוגל שהאתר שלך נוח לשימוש, הועיל לגולש שנכנס לתוצאת החיפוש שלך בגוגל ומצא את מה שחיפש.

הפן שבו התוכן הוא הכל: מחקר מעמיק בתוכן האתר (וכמובן אתרי המתחרים של העסק שלך) יגלה לנו רבות לגבי פערים בתוכן בין החיפושים של הלקוחות הפוטנציאליים לבין תוכן האתר. כאן מתחיל תהליך עריכת התוכן הקיים וייצור תוכן חדש, מעמיק ואיכותי, אשר גם כולל את מילות החיפוש בכל המקומות הנכונים, וגם עונה לגולש על שאלה, בעיה או כאב אמיתי.

הפן שבו הבעיה בכלל לא נמצאת באתר שלך: פרמטר נוסף לרלוונטיות האתר שלך חיפוש בגוגל הינו קישורים נכנסים מאתרים אחרים (חלקם טובים וחלקם מזיקים), אותו הטקסט הלחיץ שמפנה אל האתר שלך, ערוצי הפרסום והרשתות החברתיות השונות שמפנות אל האתר, ביקורות על העסק שלך ועוד.

potted_0006_7

שכנעת אותי. למה לבחור דווקא בקונפטיש כשזה מגיע ל-SEO?

פשוט כי יש לנו נסיון מעמיק בקידום אורגני בגוגל, קידום אתרים של עסקים אשר מוכרים מוצרים או נותנים שירותים, לישראל ומחוצה לה. אנו יודעים לבצע את המחקר הדרוש, להוציא מהנתונים מידע רלוונטי (שכנראה יפתיע אף אתכם) על בסיסו ניתן לקבל החלטות מושכלות. אנו נלמד את העסק שלך, האתר וקהל היעד שלו עד שנכיר אותם כמעט כמוך, ונייצר תוכן איכותי שיביא לעלייה במיקום האתר בתוצאות האורגניות ברשת החיפוש של גוגל ויגדיל את כמות הכניסות מערוץ פרסום חשוב זה.

דילוג לתוכן