ניהול קמפיינים באינסטגרם

ניהול קמפיין אינסטגרם ממומן - מי צריך את זה?

כבר אמרנו שקהל היעד של העסק שלך נמצא באינטסגרם, הוא משוטט בפרופילים שמדברים אל תחומי העניין שלו, וכל מה שעלינו לעשות- הוא לגרום ללקוח להגיע אל העמוד העסקי שלך, להתעניין בתוכן, להישאר לעקוב ובהמשך נמיר אותו ללקוחבעזרת קמפיינים ממומנים נוכל להגיע לקהל יעד גדול יותר בתפוצה רחבה. עלות הפרסום באינסטגרם היא עדיין משמעותית זולה מהמחירים בפייסבוק, וכל עוד זה כך, אתם חייבים לנסות גם.

כך מתבצעת העבודה שלנו בשוטף

ישנן שתי דרכים לעבוד עם הפרסום הממומן באינסטגרם: דרך מערכת הפרסום של אינסטגרם עצמה, או דרך מערכת הפרסום של פייסבוק (ואז פשוט בוחרים במודעה שתוצג באינסטגרם בלבד). היתרונות של האופציה השנייה הן שניתן לבחור קהלי יעד מובחרים יותר, כמו למשל קהל שבנינו שמתבסס על פיקסל באתר. לעומת זאת, בקמפיין שנבנה ישירות מתוך אינסטגרם נוכל לבחור קהל כללי וקר, שלא בהכרח נחשף למותג. לכל קמפיין שנקים יתאים קהל אחר ולכן אין להקל ראש בבחירה בין השניים.
טרגוט נכון באינסטגרם - יכולת מופלאה של מערכת הפרסום באינסטגרם היא הטירגוט הממוקד. כבר אמרנו שלפייסבוק ואינסטגרם יש את כל המידע אודותינו, אפשר לזעום על איסוף המידע האישי הזה, אבל במקרה הזה הוא עובד לטובתנו, כי אנחנו משיגים בדיוק את הקהל שאנו רוצים. למשל, אם הלקוחה היא מעצבת שמלות כלה, אבנה קהל שמורכב מנשים, בגילאים רלוונטים, שמתעניינות בשמלות כלה, טבעות אירוסין ומסיבות רווקות. סיכוי גדול מאוד שבכך אגיע אל קהל היעד המדויק שלי.

קמפיינים באינסטגרם - אפשר לבחור לבנות קמפיין מפוסט שהעלינו בפיד, מסטורי, מפוסט קרוסלה או וידיאו. האפשרויות לא נגמרות. אנחנו הכי אוהבים לבחון ולהשוות בין כמה סוגי קמפיינים, כך נקבל את התובנות המדוייקות ביותר.

potted_0006_7

למה לבחור בקונפטיש?

כבר אמרנו שהאינסטגרם הוא המגרש הביתי שלנו, ואנחנו משוטטים בו כ-ל היום. בנינו מאות קמפיינים ללקוחותינו, הן ממערכת הפרסום של אינסטגרם עצמה והן מתוך פייסבוק. יש לנו את כל המידע על מה עובד טוב ומה פחות, איך לטרגט נכון, ואיך לא לשפוך סתם כסף (הניסוי והטעייה כבר מאחורינו, ואתם מרוויחים מזה).

דילוג לתוכן