ניהול עמודי אינסטגרם עסקיים

ניהול עמוד אינסטגרם - מי צריך את זה?

קהל היעד שלך נמצא באינסטגרם, אנחנו רק צריכים לעזור לו להגיע ישירות לעמוד האינסטגרם העסקי שלך.
ראשית, על עמוד האינסטגרם להראות מעולה, זה מאסט באינסטגרם יותר מבכל פלטפורמה אחרת משום שזוהי רשת חברתית המבוססת תוכן ויזואלי. עלינו לבנות עמוד יפה ומוקפד, בשפת המותג שלך, בצבעוניות נכונה ואחידה, עם תוכן מעניין והאשטאגים נכונים.
ישנם אין ספור דרכים ליצירת פיד מדליק ומעורר השראה! כאשר הפיד מושך את העין, והתוכן מעניין לקריאה, הגולש ירצה להמשיך ולעקוב אחרי העמוד, ובכך אנו מגדילים את העוקבים שלנו, בדרך אורגנית לגמרי ומבלי שהוצאנו שקל.
עמוד האינסטגרם שלך הוא כלי חיוני ליצירת התדמית הנכונה שאנו רוצים ליצור, זוהי דרך נוספת וחיונית ליצירת אינטרקציה עם הלקוחות שעוקבים ומחכים לתוכן שנעלה.
איך אנחנו עושים את זה? תגללו למטה >>

כך מתבצעת העבודה שלנו בשוטף

העבודה שלנו על עמודי אינסטגרם עסקיים היא אינטנסיבית מאוד, יום יומית ויותר מזה - אנחנו בשליטה על המתרחש בעמוד מספר פעמים ביום. זה מה שהפלטפורמה הזו דורשת- זמינות כל הזמן.
למשל, כשמעלים פוסט, חשוב להישאר בעמוד וליצור אינטרקציה עם הקהל. כמו להגיב לעוקבים שלנו, לעשות להם לייקים, לצפות בסטוריז שהם העלו ועל ידי כך לייצר נוכחות.
בניית נראות הפיד מתבצעת עוד בתחילת כל חודש. אנו מתכננים את הפיד, מקפידים על צבעוניות אחידה או בשפה הייעודית שקבענו.
זה אמנם תלוי עסק, אבל אנו בעד העלאה של מינימום 3 פוסטים בשבוע לפיד. לכל פוסט מתלווה קבוצת האשטאגים שנאספו מתוך מחקר מוקפד שביצענו עוד בתחילת העבודה. מטרת ההאשטאגים היא להגדיל את החשיפה לפוסט ודרכו לעמוד העסקי.
לגבי סטורי- כל היום באוויר, כמה פעמים ביום. למה? כי כיום זהו הפיצ'ר הכי חזק באינסטגרם! גם הסטוריז שאנו מעלים הינם מעוצבים ובעלי תוכן מעניין. וכן, גם להם נצרף האשטאגים שיעזרו לנו לקבל חשיפה גדולה יותר.

דברו איתנו

    potted_0006_7

    למה לבחור בקונפטיש?

    לקונפטיש ניסיון של שנים, במהלכן נוהלו עשרות עמודי אינסטגרם עסקיים מדיי יום. יש לנו ניסיון עם מגוון רחב של עסקים ולכן נגענו בכל התחומים.

    אנו מנהלים מספר רב של עמודי אינסטגרם עסקיים, אך לכל עמוד אסטרטגיה שונה המותאמת ישירות לו, למהות העסק.במהלך השנים ניהלנו עמודים עסקיים לעסקים קטנים, בינוניים, חברות גדולות, בעלי מקצוע, מותגים, מסעדות ועוד.יש לנו ניסיון מוכח ולכן תובנות רבות שנאספו במהלך השנים, ותובנות אלו עוזרות לנו לבנות אסטרטגיה מדוייקת לכל לקוח ולבנות משפכי שיווק חכמים.אנחנו יודעים ליצור תוכן איכותי ומעניין, בדיוק כזה שמתאים לסושיאל מדיה של ימינו.
    אנו מעודכנים בכל הטרנדים השיווקים ומיישמים אותם בניהול השוטף.המטרה שלנו היא לגרום לך לסמוך עלינו מספיק, לעשות את עבודתנו בצורה כזו מעולה, כך שתרגיש בנוח להפקיד את שיווק העסק שלך בידינו, ובכך להתפנות לעסוק במתן שירות מעולה לא פחות - ללקוחות שלך.

    דילוג לתוכן